Friday, May 1, 2009

::Terasa amat penat::

Ri ni sempena Labour Day, kwn pn "cuti" la..( ceyh, mcm la da kerja). Tersangat penat! amat penat! 29hb April tu x tdo lgsg. Meng-edit tesis, btlkan suma grammatical errors, contradiction (btl ke ejaan ni?), final check on system, tukar background suma untuk disubmit pada supervisor untuk dapatkan markah + permission utk wat hard cover for that tesis.


Keje pertama da siap, dlm muka y agak sembap (akibat x tdo) bersiap ke kolej utk print + compile +submit ke supervisor. Aisey, ATM out of service! duit tgl kat umh.. "Dino, cpt datang! xdek duit ni!" Aisey, Gantt Chart wat prangai! "Hello, Miss, I got trouble in here.. There're lots of student nk print. Please wait, I'll send this to you as soon as possible." Bygkan je la angin org x ckp tido cner kan. Tp rileks. Bantuan kewangan da dtg kul 4pm from Fiat. da print suma, da bley submit. "I'm very Sori Miss, Kedai print in n out of the kolej full."


Alhamdulillah. Da dpt sign from supervisor to do hard cover for tesis. N sebenarnye da tau da mrkah since 26hb ri tu.. ALHAMDULILLAH. Everythings on track.. Just as I plan. Y sedihnyer, bila miss ty, "So, we will not meet each other?" huh, pe nak jwb ni? angguk je la.. Wat 'bout projek Rumah Bakti? Allah! Totally lupa!


Got tis project from rumah bakti. Mereka mintak tlg developkan system supaya staff buley key in borrowing and returning stationery. Stationery? Both (me n my supervisor terkezut).. Ape2 aje la dorg ni. "Senang2 mintak dorang pakai je la system utk tesis saya ni Miss. I dont have much time. Mingu depan exam."


Sebenarnyer, I can say no to this project. Tp kalau korg penah kena ngn my supervisor, u would agree that there is "no" answer for her. System for rumah bakti ni ibarat inventory system. Paling lemah bab inventory! Dari dulu smpi skg x phm, aper itu inventory??? Berserah... Ya Allah, terangkan hati ini, bukakan mindaku...Amin.
P/S: Anyone yang rasa nak watkan system ni....gtau ea...hhihihihiihih....Really need to fokus for exam..




(Rindu sgt ngn baby Dina..I'm coming home dear! Luv u!)

2 comments:

NM. Amalina said...

wish u luck
n
Dina tu cute.

=)

Siti Di Alam Fantasi said...

Ermm...tenkyu..Dina amat cute!!