Cant lose a fren?
betul ke?
But I think I just lose one....
One that be there to fight with me...(hahahhaa...perang mulut aje..)
Dia suka ajk tgk cter seram...cter psiko..
Think I scared?....sori sket...i've been to rumah antu kt Melaka ok!!
Pastu kang suke kata...asik2 marah!..asik2 gaduh!...asik2 asik2.....
Latest kn marah sb kaco org tgk cter korean...
Dok kalut ngn Transformers #2 dia tu...baru trailer, da kecoh.....
Amik ko kn marah terok2.....
Then dia lak marah...majuk....
Aaaahhh...x kesah la...spi abis cter ni br pujok...
Xnk lyn pujok?...xpe...bg lagu jer....
"Siti ni comei taw"..(hahahahaha....scr x semena dpt ayt tu..elooo2..x cair ok...)
See....terok mn gaduh pn we still stick together...wHy?
Coz we're fren...a good fren..a close fren...a fren who never leave a fren...
But then, wat happened? wat just had happened........
With a simple question...and ur denial to give the answer i been looking for....
U choose to leave....
Then I choose to be silent....
Till then....this is the end of a frenship......
"Dear God....What Have Done To My Both Beloved Frens....."
Monday, February 23, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment