Monday, October 14, 2013
Wed Preparation?
My wedding is next after October, and trust me when I say there's sooooo many things are not ready!
Why... why... Whyy...?
Because this lady is toooo muuchhh into her job at the oficce..
Schedule October sangat berat. Nak kena lead a company's big project launching, company's hirings, Colleagues went to outstation and leave issues behind...
Terlalu mengutamakan hal kerja sampai kena kaunseling dengan tunang sendiri.. Tak cukup dengan kaunseling, dapat pulak show cause letter, dan warning letter.. Dia kata, "If I still seen you too bonding with your job after marriage, I may have to ask you to leave the company"
Lagi satu perkara yang tak best, saya digantung dari menguruskan part-time business saya, my Projek S!
Wowwwwwweeee... My baby never act like that on me...
Oh, tak cukup kena statement macam tu, he asked me to present our wedding plan progress.. Haaaa amik ko!
Nak sangat join startup company kan... Rasakannnnnn!!!
Macam dalam cerita Grey Anatomy, a doctor made his patient died, tapi itu tak membuatkan it's end of the world..
Sama lah macam saya, It's not the end of the world.. I know I can fix the atmosphere...
Ariseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~
P/S: Tido & bersedia lah untuk dilatu oleh one of the best HR Director in north!!! *Tawakal*
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
oit..perlukan bantuan tak?
tu la, xmo amek pwrunding perkahwinan.. aku kan ada
-ABL-
saya sedia membantu.....i know that north director...nanti saya pegi marah dia balik..hehe
-ur lovely sista-
Huuuuuuu.... Nak dekat dah event.. Ganbate!
Post a Comment